TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 107

Topic: TT circuit (371921 keer gelezen)
Ocampa
Tja...

Reageer met citaat 
stopie schreef 31-01-07 om 13:44:15
(...)

Zouden ze dan ook met slicks rijden ?

En ik eis wel dat ook bij hun de uitlaat wordt gecontroleerd!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 31-01-07 om 11:30:38
Er komt (waarschijnlijk) nog een tweewieler evenement naar Assen. Nee geen motoren, maar de proloog van de Vuelta! De start is in Drenthe waarbij de proloog naar alle waarschijnlijkheid op het TT circuit wordt gehouden!

bron: NOS

Het is niet meer waarschijnlijk,maar het is al zeker dat het komt. De Burgemeester van Assen was op de radio en die vertelde dat het zeker was. ze zij: het gaat misschien veel geld kosten , maar weet zeker dat we er ook veel geld aan verdienen.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

Reageer met citaat 
stopie schreef 31-01-07 om 13:44:15
(...)

Zouden ze dan ook met slicks rijden ?

yep
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 31-01-07 om 13:48:07
(...)

En ik eis wel dat ook bij hun de uitlaat wordt gecontroleerd!

Maar aangezien het racevirus bij een wielrenner iets anders betekend als bij de meeste van ons, lijkt me dat een smerig boeltje worden.........
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
stopie schreef 01-02-07 om 09:26:46
(...)

Maar aangezien het racevirus bij een wielrenner iets anders betekend als bij de meeste van ons, lijkt me dat een smerig boeltje worden.........

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
HOPPER schreef 31-01-07 om 16:27:52
(...)

Het is niet meer waarschijnlijk,maar het is al zeker dat het komt. De Burgemeester van Assen was op de radio en die vertelde dat het zeker was. ze zij: het gaat misschien veel geld kosten , maar weet zeker dat we er ook veel geld aan verdienen.

Dat is heel mooi dat ze zo zeker weet dat er geld mee verdiend gaat worden. Een paar jaar terug startte de Giro d'Italia in Groningen en men bleef daar zitten met vet rode cijfers. Ik geloof 400.000 Euro schuld.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
     Reageer met citaat 
http://www.youtube.com/watch?v=EKi0C6b8wIU

*zucht*

toen assen nog assen was
Wat prachtig al die knikken en die Noordlus
The Texas Tornado
sTTevie

Reageer met citaat 
Johannes schreef 03-02-07 om 15:12:26
(...)

Dat is heel mooi dat ze zo zeker weet dat er geld mee verdiend gaat worden. Een paar jaar terug startte de Giro d'Italia in Groningen en men bleef daar zitten met vet rode cijfers. Ik geloof 400.000 Euro schuld.

met alle respect ... maar de Giro is de Tour niet ... de Tour wordt in volle zomerperiode verreden ... wanneer 't overgrote deel van de bevolking vakantie heeft & de Tour heeft 'n mondiale uitstraling ... de Giro heeft dat toch wel veel minder ... zelfs in Italië zelf ... als je de bezetting van de supporters alleen al bekijkt tussen Giro & Tour valt de Giro toch erg tegen ...
#19 & #11 ... our future

go BIG or go home!
Ocampa
Tja...

Reageer met citaat 
Er was laasts wat onduidelijkheid over bestelde tribunekaarten voor de TT, dat die niet bevestifd waren: ik heb vandaag de bevestiging binnen van mijn bestelde kaarten. Geert Timmertribune, rij 2. Wij wilden graag bovenaan zitten maar wat ik me nu afvraag, is rij 2 boven- of onderaan?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ik denk onderaan, op de hoofdtribune zit ik altijd op rij 14 en dat is bovenaan...
     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 12-02-07 om 19:16:49
(...)

met alle respect ... maar de Giro is de Tour niet ... de Tour wordt in volle zomerperiode verreden ... wanneer 't overgrote deel van de bevolking vakantie heeft & de Tour heeft 'n mondiale uitstraling ... de Giro heeft dat toch wel veel minder ... zelfs in Italië zelf ... als je de bezetting van de supporters alleen al bekijkt tussen Giro & Tour valt de Giro toch erg tegen ...

Je hebt gelijk als je stelt dat de Giro de Tour niet is.

Waar het hier echter om gaat is de Vuelta. De Spaanse wielerronde.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
     Reageer met citaat 
Truckstar Assen gaat door

ASSEN - Het jaarlijkse Truckstar Festival op het TT-circuit in Assen kan doorgaan.

De Raad van State heeft de vergunning voor het evenement goedgekeurd en alle bezwaren van milieuorganisaties, waaronder Het Drentse Landschap en Milieufederatie Drenthe, van tafel geveegd. De bezwaarmakers vinden het festival met ronkende en brullende trucks een bedreiging voor het aangrenzende natuurgebied Witterveld. Het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit vindt dat het festival

nauwelijks impact op het natuurgebied heeft. De Raad van State deelt die mening. Het Truckstarfestival is dit jaar op 4 en 5 augustus.

Bron:RTV-Drenthe.nl

Dat gaat dus wel door,maar heb nog niks gehoord over de Champcars.
     Reageer met citaat 
YES!

Ocampa
Tja...

Reageer met citaat 
Haha, krijgen de boomknuffelaars eindelijk eens een keer geen gelijk!

sTTevie

Reageer met citaat 
Johannes schreef 17-02-07 om 15:40:48
(...)

Je hebt gelijk als je stelt dat de Giro de Tour niet is.

Waar het hier echter om gaat is de Vuelta. De Spaanse wielerronde.

ja ... maar ik wou 'n vergelijk maken tussen de Giro & de Tour ... omdat jij 't hier over had

de Vuelta is, met alle respect, nog 'n trede lager in de ronde-hierarchie
#19 & #11 ... our future

go BIG or go home!

Pagina's: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 107

Snelle navigatie: