TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 105

Topic: TT circuit (341958 keer gelezen)
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
Bij het uitkomen van de Ramshoek ligt toch echt eerst nog een stuk kunstgras en dat lijkt mij nou niet echt de snelste ondergrond en veel grip heb je er ook niet vraag maar aan Edwards ...
kleppie

later als ik groot ben...

Profiel Privébericht Website Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Varsseveld
Lid sinds: 08-02-2006
     Reageer met citaat 
Retro schreef 21-03-07 om 16:53:10
(...)


Het lijkt wel of je er bekend mee bent?

yup..

met dit ook:


vind het dus wel een goede ontwikkeling
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Rotterdam
Lid sinds: 05-12-2005
     Reageer met citaat 
Ik kan mij nog een race in het wk supersport voor de geest halen waarin een coureur op een haar na werd onthoofd. Vliegende motoren voorkomen is altijd , en als je naar afgelopen jaar kijkt in de Motogp dan was dat asfalt ook want zonder dat asfalt was de race 2 ronde eerder beslist en had die race dus een saai einde gekregen.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
fred schreef 22-03-07 om 23:22:30
Ik kan mij nog een race in het wk supersport voor de geest halen waarin een coureur op een haar na werd onthoofd. Vliegende motoren voorkomen is altijd , en als je naar afgelopen jaar kijkt in de Motogp dan was dat asfalt ook want zonder dat asfalt was de race 2 ronde eerder beslist en had die race dus een saai einde gekregen.


Dat moment kan ik me ook nog goed herinneren. Asfaltstroken hadden in dat geval geen verschil gemaakt trouwens.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
wimpie

xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: de veluwe
Lid sinds: 11-11-2002
     Reageer met citaat 
dat is ook de reden dat we de nieuwe gt tribune hebben
waar de uitloopstrook onder de tribune doorloopt


p.s de coureur in kwestie was Kellner
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
wimpie schreef 24-03-07 om 20:22:44
dat is ook de reden dat we de nieuwe gt tribune hebben
waar de uitloopstrook onder de tribune doorloopt


p.s de coureur in kwestie was Kellner


Krek zo ist
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
ICE_en_FROST
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Noordpool
Lid sinds: 16-05-2006
     Reageer met citaat 
Trax schreef 21-03-07 om 13:23:57
(...)


Rainey viel op de baan en gleed ruggelings over de curbstones. Grind of asfalt was daar geen issue.

Grind heeft als voordeel dat het de snelheid er snel uit kan halen, nadeel is dat je kunt gaan tollen. Asfalt remt minder af maar heeft wel veel frictie (= hitte, dus brandplekken)


The.Gambler schreef 21-03-07 om 15:44:44
(...)



Heb je de foto's van zijn val wel eens gezien? Op een gegeven moment is hij aan het tollen en zie je zijn hoofd in een rare positie bekneld raken tussen grint en lichaam. Zekerheid is er niet, maar het vermoeden is er dat de fatale klap was.

Verder heb je gelijk en is het idd per bocht afhankelijk wat de beste oplossing zou zijn.


Moet me ook maar is in de discussie mengen zie ik
Dat Rainey verlamt raakte kwam door de idiote ribbels die in de grindbak geharkt waren... die slingerden hem de lucht in waardoor hij verlamt raakte.... Barros op Assen '91 maakt net zo'n crash mee in het meeuwenmeer, waar op dat moment ook van die ribbels in de grindbak zijn geharkt....

Dat asfalt vind ik allemaal maar niks. Je heb een baan waar je op moet blijven, maak je een fout dan raak je naast de baan... met dat asfalt word het 'minder' erg om een foutje te maken want je gaat niet onderuit, precies wat Ocampa ook aanhaalt...
Assen is gewoon een auto circuit aan het worden, dat heb ik al geroepen toen ze die Noordlus eraf knipten ( want geen verkanting meer van de ene naar de andere kant, dus auto's die er dan wel overheen kunnen... )

Zo langzamerhand is de Kathedraal van de motorsport een ruine aan het worden die alleen nog maar in de verhalen bestaat.... maar gelukkig hebben we nog wel 10 jaar Superbike

http://www.youtube.com/watch?v=EKi0C6b8wIU
'93 dat zeg ik

« Gewijzigd: 26-03-2007 om 20:27:45 door ICE_en_FROST »

The Texas Tornado
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
ICE_en_FROST schreef 26-03-07 om 20:14:48


Fantastisch om die beelden weer te zien. Nog maar zo kort terug, maar toch ook zo anders.

Die val van Barros gebeurde voor onze neus. Hij is daar overigens meerdere keren (ernstig) onderuit gegaan. De eerste keer in '86 op een 80cc 'er
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
ICE_en_FROST schreef 26-03-07 om 20:14:48
(...)


Zo langzamerhand is de Kathedraal van de motorsport een ruine aan het worden die alleen nog maar in de verhalen bestaat....


Daar moet ik het jammer genoeg wel mee eens zijn.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Leeuwarden
Lid sinds: 08-07-2002
     Reageer met citaat 
ICE_en_FROST schreef 26-03-07 om 20:14:48

geweldig! En dan dat japanse commentaar...
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Harald

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Maasland
Lid sinds: 12-11-2002
     Reageer met citaat 
ICE_en_FROST schreef 26-03-07 om 20:14:48


Assen is gewoon een auto circuit aan het worden,


Dat niet alleen, het motorracen heeft zelfs direct te leiden van de ambities van het TT bestuur getuige de volgende bericht wat een tijdje geleden in de Telegraaf stond:

De voorzitter van stichting Circuit van Drenthe, de alom bekende Jos Vaessen, herinnerde gisteren nog aan U-turns die het bestuur en directie moesten maken om aan de geluidsnormen te voldoen die de komst van de champcars inhield. Door te schrappen in en aanpassing van andere evenementen, zoals het programma van de WK Superbike op 29 april, voldoet men evenwel aan de eisen die binnen het kader van de zeven bestaande geluidsdagen vallen.

Op de website van het TT circuit staat dat het programma nog niet bekend is....
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
zxr750 schreef 27-03-07 om 02:05:36
(...)


Dat niet alleen, het motorracen heeft zelfs direct te leiden van de ambities van het TT bestuur getuige de volgende bericht wat een tijdje geleden in de Telegraaf stond:

De voorzitter van stichting Circuit van Drenthe, de alom bekende Jos Vaessen, herinnerde gisteren nog aan U-turns die het bestuur en directie moesten maken om aan de geluidsnormen te voldoen die de komst van de champcars inhield. Door te schrappen in en aanpassing van andere evenementen, zoals het programma van de WK Superbike op 29 april, voldoet men evenwel aan de eisen die binnen het kader van de zeven bestaande geluidsdagen vallen.

Op de website van het TT circuit staat dat het programma nog niet bekend is....


Jaren terug tekenden deze ontwikkelingen zich al af, maar de gevolgen beginnen nu serieus te worden voor de motorsport in Nederland.


Citaat:
.....................aldus de TT voorzitter die goed gedocumenteerd tegengas gaf. `Om de Champ Cars te kunnen binnenhalen hebben we de WK-endurance laten schieten.’
(.........)
`Om die Champ Cars te kunnen binnenhalen hebben we de geluidsbelasting bij het WK Superbike al teruggebracht, door de zijspannen niet meer te laten verrijden en ook de EK-races te schrappen.

Bron:www.assen.nu
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
Geen zijspannen en EK-races tijdens het SBK weekend? Dat wordt dan wel een heel dun programma.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Harald

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Maasland
Lid sinds: 12-11-2002
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 27-03-07 om 12:57:14
Geen zijspannen en EK-races tijdens het SBK weekend? Dat wordt dan wel een heel dun programma.


Wat blijft er dan over?

WK Superbikes (2 races)
WK Supersport
WK Superstock 1000cc

maar of de EK Superstock 600cc wordt verreden is dan voor mij onduidelijk, als Vaessen aangeeft dat de EK races zijn geschrapt. Op de officiele SBK website staat deze nog gewoon op de agenda.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
zxr750 schreef 27-03-07 om 13:30:07
(...)


Wat blijft er dan over?

WK Superbikes (2 races)
WK Supersport
WK Superstock 1000cc

maar of de EK Superstock 600cc wordt verreden is dan voor mij onduidelijk, als Vaessen aangeeft dat de EK races zijn geschrapt. Op de officiele SBK website staat deze nog gewoon op de agenda.


Ach, eigenlijk valt het dan best mee he. 4 races, dat is er al eentje meer dan bij de TT.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.

Pagina's: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 105


Snelle navigatie: