Citaat:
Ik lees allemaal berichten dat het al jaren zo is, dat is gewoon niet waar.
Nou dan weet ik niet onder welke steen jij altijd gezeten hebt....
Ik ga al ruim twintig jaar naar de TT, en net zo lang zie ik dronken gasten op en achter de taluds en tribunes.
Citaat:
Ook vraag ik me af waarom ik (ook al is het al jaren zo) maar zou moeten accepteren dat ik elk jaar weer aggressie en vechtpartijen zie rond om mij, omdat ik naar een motorrace evenement ga.
Jaren geleden had ik al bijna iemand het licht uit zijn ogen geramd omdat die de halve dag broodjes naar mij zat te gooien met z'n dronken kop, puur een alleen omdat ik in mijn motorkleding rond liep.
Vorig jaar moest ik mij weer inhouden om er niet vol op te meppen omdat er weer van die dronken hersenloze idioten ruzie liepen te zoeken met iedereen.
En dit jaar was het voor de 5e keer op rij dat er werd gevochten vlak naast mij.
Waarom zou ik dit maar moeten accepteren.
Dat moet je ook niet accepteren, lijkt nergens op, meer security bovenop de taluds nodig blijkbaar.
Toch maar een tribunekaartje kopen. Ik wil niet beweren dat je dan niks kan gebeuren, maar dit jaar op de (GT) tribune geen dronken gast gezien. Terwijl we tot na de onk gebleven zijn.
Citaat:
Bier schenken op een evenement gebeurt idd overal, maar ik heb nog geen concert/festival meegemaakt waar je niet flink voor je flikker krijgt en er uit wordt getrapt als je je zo gedraagt als al die idioten doen tijdens de TT.
Is het nu echt zo moeilijk om die dronken debielen gewoon geen bier meer te verkopen als ze stront lazerus zijn.
Daarin heb je helemaal gelijk, al lijkt het me niet uitvoerbaar. kan lastig worden om te vertellen tegen de dronken gast dat ie geen bier meer krijgt. Zeker als je als broekie achter de tap staat.
Citaat:
Gewoon toegang ontzeggen als ze dronken aankomen bij de poort.
Misschien kom ik te vroeg, of ga ik niet op de goede plek naar binnen, maar dronken naar binnen?
Volgens mij komt 99% (bijna) nuchter naar binnen. (alcoholresten van de avond ervoor niet meegerekend)
Citaat:
Lijkt mij niet zo moeilijk, maar dan blijven er dus mensen weg en dat kan het circuit natuurlijk niet hebben.
Komt er dus gewoon op neer dat ze vanuit het circuit maar halfbakken maatregelen nemen, en daarmee dus schijt hebben aan de motorracefan.
De dronken locale idioot is te belangrijk voor het circuit,
Niet de lokale idioot, maar de (bier)omzet. Ze hebben een paar jaar een ontzettend goede opschoningsactie gehouden, (geen alcohol meer mee vanaf thuis). Sindsdien zijn (in elk geval op de tribunes) de dronken gasten, en daarmee de ongeregeldheden grotendeels verdwenen.
Jammer dat ze toen, maar van mij mag het morgen alsnog, de TT niet helemaal hebben drooggelegd. Dat kan overigens best, volgens mij kun je tegenwoordig in (grote?) voetbalstadions ook geen alcholische dranken meer kopen.
Citaat:
waarmee ze in mijn ogen laten zien dat ze niet echt visie buiten de provincie grenzen kunnen opbrengen.
Verplaats de races naar de randstad, en je bent het asociale gedrag kwijt. Geeft toch te denken.
Geloof je dit echt zelf? Als ik de woorden sociaal en asociaal moest koppelen aan oost nederland en randstad.........
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.