superfrog schreef
02-07-09 om 13:56:09
Ik weet niet hoor, maar ik kom wel eens op een buitenlands circuit, maar ook daar lopen dezelfde bezopen apen rond.. In Donington vorige week waren minstens net zoveel zatte koppen aan het brallen als tijdens de TT.. Enige verschil is het al dan niet dragen van klompen.. En in Spanje hetzelfde hoor, tijdens de GP van Jerez dit jaar vreemdere taferelen gezien dan dat ik ooit tijdens de TT gezien heb.. En de "vechtpartijen" die hier meerdere malen heb voorbij zien komen heb ik nog nooit op Assen gezien!
Kortom: blijkbaar hoort ongenadig bierzuipen er voor een deel van de motorsport fans gewoon bij. Of die nou uit NL komen of niet.
Ik kom zelf zelden nog op buitenlandse circuits dus ik neem dit zonder meer van je aan. Dan zal het idd niet alleen aan Nederland liggen maar inherent zijn aan de sport. Over buitenlandse circuits hoor je dit soort dingen veel minder dus wellicht heeft Ocampa gelijk en wordt er bij ons gewoon meer over geklaagd. Klagen is natuurlijk ook wel iets typisch Hollands (en daar bieden wij dan weer een prachtig platform als WF voor

).
Overigens blijft het natuurlijk wel krom dat de verkeerde mensen worden aangepakt m.b.t. bijvoorbeeld het plastic-verhaal. Omdat een paar zotten plastic in de hens steken mag niemand meer een stukkie plastic meenemen voor de regen. Dan pak je toch de verkeerden? Schop dan die gasten die fik stoken voor hun hol.