Jarno schreef
06-06-12 om 09:16:09
Een geluidsdag is een geluidsdag, toch? Al zetten ze een paar kanonnen neer.
Serieus, wat moet je klagen over een paar straaljagers. Hoe lang duurt dat, twee minuten?
ja nou mijn punt exact... die gasten doen het niet om de overlast maar om het zeuren. Allemachtig zeg, ze leggen het echt op de weegschaal zeg. man o man als het toch maar een decibel meer is geproduceerd dan in het convenant staat..
Ik snap ook wel dat er afspraken zijn gemaakt. Maar het is wel weer duidelijk dat baggelhuizen en consorten er niet bij zitten om constructief en opbouwend mee te denken om te proberen iets moois neer te blijven zetten op en bij het circuit! die gasten willen maar 1 ding. alles weg! TT circuit dicht Oefenterrein dicht en snelweg nog een flink eind verplaatst. zo stil mogelijk. Allemachtig zeg.
En wat als men met een optie komt voor een popfestival? dan zijn ze nog verder van huis. Dat duurt iets langer en geeft nog meer geluid.. Dat festival ga je namelijk dan niet in de TT hall doen lijkt me.
echt... zucht die gasten daar word je echt niet goed van. Ze laten bij deze maar weer blijken hoe star en non cooperatief ze kunnen zijn.