Wat vind jij het beste motorblad? favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Poll
Vraagstelling: Zie topictitel
Jouw stem Moto73 25 (41%)
Motor Magazine 9 (15%)
MotorWereld 1 (2%)
Road Racer X 3 (5%)
Motocycle Racer 0 (0%)
MotorSport Aktuell 9 (15%)
Anders,nl 14 (23%)
Aantal stemmen: 61
Verwijder mijn stem
Topic: Wat vind jij het beste motorblad? (93523 keer gelezen)
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
inderdaad, dat nieuws heb ik ook vernomen

de oplage zou blijkbaar te klein zijn om te kunnen concurreren, spijtige zaak


trouwens .... weet iemand waarom er geen posters meer in de Moto73 zitten ... ??

« Gewijzigd: 03-08-2005 om 23:11:33 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
Had een x gelezen, dat het best wel prijzig is zo'n poster in het midden van een blad.
Kosten-besparing, misschien.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Citaat:
Had een x gelezen, dat het best wel prijzig is zo'n poster in het midden van een blad.
Kosten-besparing, misschien.


Prijs maakt in drukkosten niks uit, of er nou tekst met kleurenfoto's of 1 poster staat, het kost hetzelfde om te maken.

Ik vind Moto73 afglijden tot een zeer bedenkelijk nivo....er zit weinig "hart en ziel" meer in.....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ik vond er gewoon geen bal meer aan. Er worden veel te vaak dezelfde motoren getest, en eigenlijk interesseerden die testen sowieso al geen hol. Reisverslagen ook niet, zodat ik alleen nog lid was voor de motosport. Maar ook dat had niet echt veel toegevoegde waarde meer voor mij. Bye bye Moto73 dus.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Citaat:


Prijs maakt in drukkosten niks uit, of er nou tekst met kleurenfoto's of 1 poster staat, het kost hetzelfde om te maken.

Ik vind Moto73 afglijden tot  een zeer bedenkelijk nivo....er zit weinig "hart en ziel" meer in.....

Toch hebben ze dat als erden aangevoerd toen een lezer een brief hierover had gestuurd.

Ook dachten ze dat ze er maar weinig mensen er plezier mee deden

Maar kreeg een beetje de indruk dat ze het over die grote posters hadden.

Trouwens, sowieso een slecht blad de M73. Kocht m voor de TT los, zat er een enquete in over wat je van het blad vond. Of je dat even wilde opsturen voor 29 mei
Mugello never sleeps!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Motor Magazine is goed blad, met mooie GP-verlsagen ook superbike, Onk en cross.
en ook een Randy v/d wal racete mee tijdens de TT in de BMW Powercup!

En de DroomteamCompetitie speelt in dat bald zich af.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ik snap er geen hout van. De motortijdschriften-business zit in een diep dal door de concurentie van Internet, maar ondertussen schieten de nieuwe motortijdschriften als paddestoelen uit de grond. Ik had laatst al een nieuwe gekregen waar ik nog nooit van gehoord had en nu ook weer dat Moto plus. http://www.motoplus.nl/ Ik ben niet afgestudeerd in de economie, maar hoe kan dat allemaal?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik snap er geen hout van. De motortijdschriften-business zit in een diep dal door de concurentie van Internet, maar ondertussen schieten de nieuwe motortijdschriften als paddestoelen uit de grond. Ik had laatst al een nieuwe gekregen waar ik nog nooit van gehoord had en nu ook weer dat Moto plus. http://www.motoplus.nl/ Ik ben niet afgestudeerd in de economie, maar hoe kan dat allemaal?

Dat dal is helemaal niet zo diep.
De advertentieacquisitie is in de handen van een gepokt en gemazelde persoon (wiens naam mij volledig ontschoten is). Dat is belangrijk vanwege zijn contacten in de branche en het aspect "gunnen".

Bovendien hebben Bulsink en consorten heel goed begrepen dat de huidige bladenmarkt in Nederland ingeslapen is.
Moto73 had een sterk concept en heeft dat verkwanseld, Motoplus lijkt in dat gat te stappen.

Ik heb iig een proefabo genomen en ben heel benieuwd naar de verhouding redactie/advertentiepagina's...zo rond de 60%/40% zal een blad rendabel kunnen zijn.

Van mij krijgen ze iig een kans!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Moto73 had een sterk concept en heeft dat verkwanseld, Motoplus lijkt in dat gat te stappen.


Wat was dat sterke concpet dan dat Moto73 heeft verkwanseld?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Citaat:


Wat was dat sterke concpet dan dat Moto73 heeft verkwanseld?

Goede verslagen, goede tests en goede artikelen gemaakt door een club mensen met hart voor motoren en motorrijden.

Of iedere test even objectief was wil ik niet eens over discussieren, ze werden in ieder geval wel met hart en ziel geschreven.

En dan wordt het blad verkocht aan een tijdschriftenmoloch, neemt de oude kern de benen (vrijwillig of gedwongen), komt er een raszuivere koekblikker met marketingachtergrond de scepter zwaaien, verschijnen er opeens collumns van "bekende nederlanders' en gaat het blad door het putje.

De ziel is eruit, het hoofdelement is niet meer "hoe maken we een motorblad". Het is nu "Hoe maken we veel geld met een blad dat toevallig over motoren gaat"
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
ik heb de beurs editie gelezen van motorplus en daar stond een test in van de GSX-R 1000 en 999R...

Allebei kwamen ze erg goed uit de test... geen grote minpunten... tleek mij erop dat zie iedereen eerst ff te vriend wilden houden...

ik ben wel op zoek naar n abbonementje maar ben nog nie helemaal zeker wat ik ga doen... de beurs in utrecht zal de doorslag wel geven denk ik...
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Mr.Wishmoor schreef 15-02-06 om 23:26:08
(...)

Dat dal is helemaal niet zo diep.
De advertentieacquisitie is in de handen van een gepokt en gemazelde persoon (wiens naam mij volledig ontschoten is). Dat is belangrijk vanwege zijn contacten in de branche en het aspect "gunnen".

Bovendien hebben Bulsink en consorten heel goed begrepen dat de huidige bladenmarkt in Nederland ingeslapen is.
Moto73 had een sterk concept en heeft dat verkwanseld, Motoplus lijkt in dat gat te stappen.

Ik heb iig een proefabo genomen en ben heel benieuwd naar de verhouding redactie/advertentiepagina's...zo rond de 60%/40% zal een blad rendabel kunnen zijn.

Van mij krijgen ze iig een kans!


Je verhaal heeft bij mij zo'n diepe indruk achtergelaten dat ik ook maar eens een jaartje lid ben geworden.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Ik snap die kritiek op moto73 niet zo Ik ben al jaren tevreden met mijn abonnement. Heb dat nieuwe blad gelezen en vindt het een beetje copie van moto73. Moest een beetje aan routemobiel een anwb denken, voegt volgens mij niet zo veel toe.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
     Reageer met citaat 
Trax schreef 15-02-06 om 23:26:08
(...)

Dat dal is helemaal niet zo diep.
De advertentieacquisitie is in de handen van een gepokt en gemazelde persoon (wiens naam mij volledig ontschoten is). Dat is belangrijk vanwege zijn contacten in de branche en het aspect "gunnen".



= Sebastiaan Horsman
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Sportrider heeft hun nieuwe 'RACING photo annual' uitgebracht ... niet te missen ...

verkrijgbaar bij de betere tijdschriftenhandelaar
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Snelle navigatie: