EK 2005 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: EK 2005 (7337 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
EK Most Tsjechie startopstelling

125cc:
5. Joey Litjens
14. Frank vd Dragt
23. Ernst Dubbink

SS600:
16. Joan Veijer
21. Mile Pajic
24. Allard Kerkhoven
     Reageer met citaat 
Citaat:
Stefan Bradl is toch de zoon van Helmut Bradl!
Is Andrea Boscoscuro de zoon Luca Boscoscuro ??



Stefan Bradl is inderdaad de zoon van Helmut Bradl.

Andrea Boscoscuro is een neefje van Luca Boscoscuro.
     Reageer met citaat 
Super: Patrick Lakerveld 1 en Hans Smees 2, beiden hebben Europees kampioen Molina in een rechstreeks duel verslagen. Een heel mooi Nederlands podium (wanneer was dat voor het laatst tijdens een EK)??
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Een heel mooi Nederlands podium (wanneer was dat voor het laatst tijdens een EK)??


Ik kan me een podium herinneren in het EK 250cc met Van de Goorbergh en Leon van der Heyden. Ik ga nu heel goed nadenken welk jaar dat ook al weer was en waar.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Citaat:
Super: Patrick Lakerveld 1 en Hans Smees 2, beiden hebben Europees kampioen Molina in een rechstreeks duel verslagen. Een heel mooi Nederlands podium (wanneer was dat voor het laatst tijdens een EK)??

Zo mag ik het horen!
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:


Ik kan me een podium herinneren in het EK 250cc met Van de Goorbergh en Leon van der Heyden. Ik ga nu heel goed nadenken welk jaar dat ook al weer was en waar.


1989, een podium met twee Nederlanders. De wedstrijd in Hockenheim werd gewonnen door Vd Goorbergh en tweede werd Leon vd Heijden! 3e is trouwens Marcellino Lucchi.

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Da's Patrick dus he!
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Da's Patrick dus he!


Ja, dat lijkt mij duidelijk.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
A.s Weekend Shleiz EK.
Van de 250 komt zo ongeveer de hele nederlandse top naar duitsland; Hans Smees, Lakerveld, Gevers, Roelofs, Velthuizen, Appelo, Jan Frank Bakker, Litjens komen zeker, zullen die het Molina en Polzer moelijk kunnen maken. Kan een mooie strijd worden
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Kom op Lakerveld, je kan nog een EK winnen!!

sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
EK250

1. Molina
2. Polzner
3. Smees

spijtig dat je zo weinig nieuws vindt over 't EK
iemand mss 'n relaas van 't afgelopen weekend ... Schleiz staat altijd garant voor mooie races

@Allard; wat 't plezant 'r te racen & ben je 'r nog al geweest ... ?
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:
Raceday EK Schleiz - 2005-08-21 23:25:33

Vanochtend toen we wakker werden, dacht ik even dat ik de wekker uren te vroeg had gezet. Het was nog bijna volledig donker binnen. Toen we buiten kwamen bleek het zeer mistig te zijn, met daarbij ook nog eens wat mot regen. Nou niet bepaald het weer waarop we hadden gehoopt. De mist was der mate erg, dat er zelfs besloten werd de warm-ups een halfuur later van start te laten gaan. Dit werd later een uur en uitendelijk zelfs een uur en drie kwartier. Hierdoor hadden we dus een behoorlijk tijd langer op bed kunnen liggen....
Net voordat wij de baan opmochten begon het behoorlijk op te drogen. Doordat de weersvoorspellingen erg uiteen liepen besloten we gewoon te gaan rijden. Ik had het behoorlijk snel naar mijn zin. Ik begon helemaal achteraan aan de warm-up, maar na de eerste ronde zag ik nog maar vier rijders voor me rijden. Toen ik voor de tweede keer langs de pits reed, zag ik iets wat ik in jaren al niet meer had gezien, het pitbord vertoonde P1! De komende paar ronden ging ik steeds sneller rond en bleef mijn pitbord ongewijzigd. Met een verschil van maar liefst 0,7 sec was ik sneller dan de nummer twee! De stemming was dan ook erg goed gezind.
Voor de race waren van alle soorten banden voorzien van bandenwarmers, we wilden gewoon niet mis grijpen. Net zoals eerder in Most (CZ) en Nurnburgring (DE) was het een proffesionele start. Je krijgt vijf minuten de tijd om aan de verkennigsronde te beginnen, waarna je bijna tien minuten op de startgrid staat. Daarna de start aan de warmup lap, maar jammer genoeg wilde de meeste coureurs hier een record halen door hierover zo lang mogelijk te doen.
Mijn start vanaf de tiende startplek verliep erg goed. De eerste bocht kwam ik als 8e uit. Halverwege de eerst ronde pakte ik de 7e plaats. Ik had de eerste ronde moeite om achter de nummer 1 tot 6 te blijven, maar de tweede ronde sloot ik weer aan. De trainingssnelste Aldrovandi en Seidel begonnen weg te lopen. In de derde ronde viel de motor van een rijder voor me stil, gelukkig kon ik deze net ontwijken, maar hierdoor verloor ik iets wat tijd op de nummer vijf. Echter maakte deze een fout de laatste bocht. Met een volledig blokkerend achterwiel werd hij rechtdoor de chicane door gedwongen. Hierdoor belande ik op de vijfde positie. Een ronde later ging de Duitser Seidel onderuit en zo lag ik ineens vierde. Door de deze crash werd een ronde later de rodevlag uitgestoken en de race stil gelegd.
De race zou nu over twee gedeeltes verreden worden en ik mocht nu zelfs vanaf de eerste startrij vertrekken. Mijn start was ook deze keer wederom erg goed en ik ging als tweede de eerste bocht in. Dit wist ik maar liefst een hele ronde vol te houden. Toen kwam Aldrovandi er in een vol zes bocht ineens tussendoor gezet. Hierdoor moest ik iets van het gas af waardoor Swen Ahnendorp een bocht later ook zijn kans zag om mij voorbij te gaan. Ik probeerde gelijk de achtervolging in te zetten, maar door een schakelfoutje werd het gat iets te groot en kon ik helaas niet meer volgen. Met de winnnaar van de race in Reijka (Kroatië) op nog geen seconde achter me gingen we verder. Hoewel ik op mijn pitbord alleen maar +o of +1 (mijn voorsprong t.o.v. de rijder achter me) zag staan, heb ik niet één keer zijn voorwiel gezien. Tot aan de laatste ronde heb ik alles moeten geven en met een vershil van maar net een seconde kwam ik als vierde over de finish. Met de tijden van beide gedeeltes opgeteld kwam ik zoals verwacht ook op een vierde plaats uit.
Dit was uiteraard tot nu toe mijn beste resultaat van mijn EK deelnames. Ik sta nu zelfs op een 13e plaats in het Europees kampioenschap. Met een zeer tevreden gevoel zijn we dan nu ook huiswaarts vertrokken en gaan we ons nu na dit succes klaar maken voor de WK race welke over twee weken op Assen verreden zal worden.

Uitslag EK Supersport Schleiz (DE)

1. Alessio Aldrovandi ITA
2. Gilles Boccolini ITA
3. Swen Ahnendorp NED
4. Allard Kerkhoven NED
5. Loris Valjan CRO
6. Andrea Manici ITA
7. Mile Pajic NED
8. Patrick Janz GER
9. Bostjan Pintar SLO
10. Andreas Brandt GER


www.allardracing.com
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 

« Gewijzigd: 11-09-2005 om 20:15:13 door TYRI_F1 »

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: