Superbike Championship favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Superbike Championship (12352 keer gelezen)
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
He had to take to the grass


Dat zijn we wel van Gobert gewend!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Hoe zit het eigenlijk met de conditie van The Go Show??

Weet nog goed dat hij in 1997 een 3e trainingstijd realiseerde op Brno, net achter Doohan. Grote mond, veel commentaar richting Mick, maar in de race werd hij teleustellend 12e. Gobert gaf aan dat z'n conditie behoorlijk beneden de maat was jammer genoeg was dat de reden dat hij nooit is doorgebroken...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
De Dan Stauffer crash van zondag..het gerucht gaat dat ie na een onderzoekje uit het ziekenhuis onsnapte en terugkeerde naar de pits...

later schijnt ie er wat pips uitgezien te hebben en toen is hij toch maar weer meegenomen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met de conditie van The Go Show??

Weet nog goed dat hij in 1997 een 3e trainingstijd realiseerde op Brno, net achter Doohan. Grote mond, veel commentaar richting Mick, maar in de race werd hij teleustellend 12e. Gobert gaf aan dat z'n conditie behoorlijk beneden de maat was .

Dat klopt niet helemaal had ik zo het idee..heb het even opgezocht op een oude video - In '97 kwalificeerde hij zich op Brno als 9e en finishte 12e. Maar eerder dat jaar in Imola stond hij 3e op de grid en eindigde als 10e.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
zondag de 5e race vh seizoen in Winton. Kampioen Fergusson op de pole voor Johnson en de verassing vd dag Robert Bugden die 3e was. Bugden's tijd was al vd morgen. Baan droog vandaag waardoor Gobert tov gisteren een aantap plekken zakte. Maar zo uit mijn hoofd is P7 wel zijn beste kwali vh seizoen:
1 Fergusson 1.22,834
2 Johnson 22,897
3 Bugden 23,232
4 Brookes 23,356
5 Giles 23,662
6 D Stauffer 23,674
7 Gobert 23,868
8 J Stauffer 23,947

Even een mooi plaatje van Josh Brookes die in de ochtendtraining onderuit ging en er een pijnlijke knie aan overhield. Brooksie was net als Vermeulen en Veneman onlangs in de Suzuka 8h actief.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
race 1 werd iets ingekort toen het begon te regenen, vervelend voor Josh Brookes bv want die had net P3 veroverd maar werd als 4e geklasseerd omdat de doorkomst van een ronde daarvoor de uitslag bepaalde.

1 Fergusson
2 D Stauffer + 3,205
3 Johnson + 8,400
4 Brookes + 9,009
5 Bugden
6 Gobert
7 Giles

Race 2 werd op een nog natte baan gestart, iedereen op regenbanden en een enkeling (Gobert bv) met een intermediate achter. Na 2 ronden rode vlag wegens een crash. Bij de herstart was het al zo droog dat iedereen op slicks wegging. Verassende winnaar privérijder Robert Bugden die alle aanvallen van Adam "Krusty' Fergusson van zich af sloeg:

1 Bugden
2 Fergusson + 0,80
3 Brookes + 12,775
4 D Stauffer
5 J Stauffer
6 Holland

9 Giles

Anthony Gobert viel door onbekende oorzaak al na 2 ronden uit.

Brookes 200
Giles 197
Fergusson 191
J Stauffer 165
Bugden 144

13 Gobert 71
valraven
NK Supercup #11

     Reageer met citaat 
Citaat:
zondag de 5e race vh seizoen in Winton. Kampioen Fergusson op de pole voor Johnson en de verassing vd dag Robert Bugden die 3e was. Bugden's tijd was al vd morgen. Baan droog vandaag waardoor Gobert tov gisteren een aantap plekken zakte. Maar zo uit mijn hoofd is P7 wel zijn beste kwali vh seizoen:
1 Fergusson 1.22,834
2 Johnson 22,897
3 Bugden 23,232
4 Brookes 23,356
5 Giles 23,662
6 D Stauffer 23,674
7 Gobert  23,868
8 J Stauffer 23,947

Even een mooi plaatje van Josh Brookes die in de ochtendtraining onderuit ging en er een pijnlijke knie aan overhield. Brooksie was net als Vermeulen en Veneman onlangs in de Suzuka 8h actief.


brookes won tch ook vorig jaar de wk supersport 600 race op philip island?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:

brookes won toch ook vorig jaar de wk supersport 600 race op philip island?

Yep, that's him.
Hij reed vandaag ook nog 2 races in dit kampioenschap. Met een 2e en 14e plaats leidt hij het kampioenschap in deze klasse voor teamgenoot Fergusson die 3 punten achter staat.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 

Robert Bugden, de privateer die race 2 won met een R1, was blij
     Reageer met citaat 
Citaat:

Robert Bugden, de privateer die race 2 won met een R1, was blij


Privateers zijn cool! Vooral als ze winnen
Mugello never sleeps!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:

Vooral als ze winnen


O ben jij er zo een?

Ik heb ook respect voor ze als ze niet winnen!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Citaat:


O ben jij er zo een?

Ik heb ook respect voor ze als ze niet winnen!  


Dat zeg ik. Privateers zijn cool. En vind het geweldig als ze de fabrieksjongens te snel af zijn. Helemaal omdat zij dan helemaal uit hun dak gaan. Dat bedoelde ik met vooral als ze winnen...
Mugello never sleeps!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
In het bijprogramma vd GP ook races voor Aussie championship, vandaag 1e race vd Superbikes:

1 Brookes H
2 Fergusson H (+0,401)
3 Giles S
4 D. Stauffer Y
5 J. Stauffer K

13 Gobert H

Snelste ronde Brookes 1.35,021...sneller als Battaini met de WCM in 2 trainingen. De pole was trouwens in handen van Daniel Stauffer met 1.36,154. De omstandigheden waren vandaag blijkbaar duidelijk beter dan donderdag. De 1e 5 in de race reden allen 1.35ers als snelste ronde.

Robert Bugden, de privateer die onlangs nog een race won, was niet vd partij. Zijn prestatie was in de UK opgevallen waar het Suzuki Xpress Racing team hem uitnodigde om afgelopen weekend op Brands Hatch een wedstrijd in de STK1000 te rijden. Hij trainde daar als 11e maar kwam niet aan de finish. Bugden rijdt volgend jaar ook in Engeland, of dat in superstocks of BSB is weet ik niet.

Brookes won ook de 1e Supersport race voor Josh Waters (vlgs mij reed die wel eens met wild-card in the 'OZ 125 GP' op Kawasaki
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Superbikes race 2 vandaag na de QP voor de GP:

1 Brookes
2 Fergusson + 0,97
3 J Stauffer
4 D. Stauffer
5 Allerton - S

17 Gobert

snelste ronde Brookes (1.34,763). Brookes won ook gisteren ook nog de 2e race in de Supersport 600 voor Mark Aitschison op Y-R6 met 0,001 verschil.

Aitchison won de 3e race voor Waters op 0,26 sec. Brookes was nu 10e.

Race 3 Superbikes
1 Brookes...hoe kan het ook anders
2 Fergusson
3 J Stauffer
4 D Stauffer
5 Giles

12 Gobert

snelste ronde J. Stauffer 1.35,020

Brookes is wel de man vh weekend zeg 5 uit 6
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Aitchison won de 3e Supersport race voor Waters op 0,26 sec. Brookes was nu 10e.
Brookes is wel de man vh weekend zeg 5 uit 6

Na wat verder lezen op mcnews.com.au begrijp ik dat het 6 uit 6 kon zijn voor Brooksie ware het niet dat hij in deze race in een duel om de leiding samen met teamgenoot Fergusson onderuit ging, vandaar slechts P10.

In de 3e Superbike race maakte Anthony Gobert trouwens een jump-start. Hij kreeg 10 strafseconden..anders was hij op P6 over de finsih gekomen.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: