Chat met Werner Daemen favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5

Poll
Vraagstelling: Geinteresseerd in een chatsessie met Werner Daemen?
Ja 20 (67%)
Jouw stem Neen 6 (20%)
Wie is Dat? 4 (13%)
Aantal stemmen: 30
Verwijder mijn stem
« Gewijzigd: 25-09-2004 om 18:32:13 door Sapetoku »
Topic: Chat met Werner Daemen (61415 keer gelezen)
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
[off topic]
mijn waarde Sapetoku,

Hoe komt het nu toch dat ze u proberen dat soort goederen te verkopen? Ik vertoef regelmatig in Amsterdam, mijn vrouw werkt er maar toch is er mij nimmer geprobeert iets te verkopen.

zou het aan de uitstraling liggen?




ja ik woon er en het zal waarschijnlijk aan je uitstraling hebben gelegen want ik heb eigenlijk nog nooit een junkie opstraat gezien met een spuit in zn arm.
     Reageer met citaat 
Citaat:
Da's allemaal heel leuk en aardig, maar als ik in het buitenland in coma geslagen werd door een stel mongolen omdat ik geen fooi gegeven heb ("terwijl dat gewoonte is", rot toch op), dan had ik het ook gehad met die mensen. Het mag dan generaliseren zijn, maar ik snap Iso heel goed.

Dank je Jarno...

Deze uitleg is gewoon helemaal waar.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Citaat:
...
Integendeel, mijn nonkel is een Fries en das een prima kerel...
...

Een Fries is geen hollander, nogal wiedes!

In Friesland geven we helemaal geen fooi, en als een portier daar over gaat zeuren loopt hij grote kans met de klomp te krijgen.

Dus jij vindt werkelijk waar dat een portier handelend mag optreden als hij geen fooi krijgt? Je loopt er nogal makkelijk overheen.....


Nee gestemd, trouwens

« Gewijzigd: 27-09-2004 om 10:46:51 door Thomas_2-love »

Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
In Friesland geven we helemaal geen fooi, en als een portier daar over gaat zeuren loopt hij grote kans met de klomp te krijgen.





Overigens gaan we nogal de verkeerde kant op met dit topic. Laten we de inhoud een beetje beperken tot waar het topic over gaat: willen we chatten met Werner Daemen ja of nee?
Sapetoku
Vai Valentino!

     Reageer met citaat 
Citaat:





Overigens gaan we nogal de verkeerde kant op met dit topic. Laten we de inhoud een beetje beperken tot waar het topic over gaat: willen we chatten met Werner Daemen ja of nee?



Idd, los van het feit dat hij een Belg is, puur op zijn rijderscapaciteiten...

(nog een laatste: Ik ga daar helemaal niet los over:

Het feit vandie junkies zal wel aan mij liggen...
Maar dat van die buitenwippers wellicht dan ook aan jou, ik ben nog nooit in elkaar geslagen door buitenwippers, zelfs als ik geen fooi gaf...
Denk daar is over na...die mannen slagen niet zomaar iemand in elkaar he....)

Als je geinteresseerd bent, stem ja JA, anders NEE en de rest over ervaringen met Belgen enzo vertel je maar aan je kamerplant...

CYA, Sapetoku
     Reageer met citaat 
Citaat:



...die mannen slagen niet zomaar iemand in elkaar he....)



Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
ff ontopic.nl

Mijn lijkt een forumchat met Werner Daemen wel leuk, het is weer x wat anders en maybe een kleine reclame stunt voor nieuwe leden.
- - -
Sapetoku
Vai Valentino!

     Reageer met citaat 
Moeten toch meer mensen geinteresseerd zijn om dit door te laten gaan...
Las ik nu niet onlangs dat hij de IDM Supersport titel heeft binnengehaald?

IDM-Finale in Hockenheim: Meisterschaftskrimi in der Supersport-Klasse

Belgier Werner Daemen wird punktgleich mit Herbert Kaufmann Meister


'(Hockenheim) Das Finale der Internationalen Deutschen Motorradmeisterschaft in der Supersportklasse war an Spannung nicht mehr zu überbieten. Noch drei Piloten konnten sich Hoffnungen auf den Titel machen.

Für den Norweger Kai-Borre Andersen hieß es "Alles oder Nichts", hatte er doch durch einen Sturz in Oschersleben die ungünstigste Ausgangsposition der Titelanwärter. Nach der schnellsten Trainingszeit legte Andersen vom Start weg los wie die Feuerwehr und fuhr dem Feld bei nasser Strecke auf und davon. Zeitweise hatte der Norweger über 10 Sekunden Vorsprung auf seine Konkurrenten.

Hinter Andersen bildete sich eine Gruppe mit dem Belgier Werner Daemen (Honda), dem Böhlener Rico Penzkofer, dem Ismaninger Herbert Kaufmann (beide Yamaha) und dem Österreicher Martin Bauer. Lange Zeit führte Penzkofer die Gruppe an, fiel aber bei abtrocknender Strecke Platz für Platz zurück.

Werner Daemen fuhr sich in der 13. Runde auf Rang zwei und war zu diesem Zeitpunkt sicherer Meister. Aber Kaufmann wurde immer schneller. Drei Runden vor dem Ende ging Kaufmann an Daemen vorbei und verkürzte in Folge seinen Rückstand zum führenden Norweger um fast drei Sekunden pro Runde. Plötzlich war für Kaufmann der Sieg wieder greifbar – gleichzeitig passierte Martin Bauer den Belgier Werner Daemen. Der Meistertitel schien plötzlich für Kaufmann wieder zum Greifen nahe.

Doch Kai-Borre Andersen rettete am Ende einen Vorsprung von anderthalb Sekunden ins Ziel. Herbert Kaufmann wurde Zweiter und kam damit auf 124 Punkte in der Meisterschaft. Andersen hatte trotz des Sieges nur 123 Zähler. Hinter dem Dritten Martin Bauer wurde Werner Daemen Dritter. Das bedeutete in der Meisterschaft ebenfalls 124 Punkte. Die Entscheidung fiel laut Reglement mit der Anzahl der Saisonsiege. Werner Daemen gewann auf dem Eurospeedway Lausitz und in Oschersleben, Kaufmann kann nur auf den IDM-Sieg am Nürburgring verweisen. Damit ist Werner Daemen neuer Champion der Internationalen Deutschen Motorradmeisterschaft in der Supersport-Klasse.

Werner Daemen wirkte nach seinem Titelgewinn sehr nachdenklich und verwies in der Pressekonferenz auf die Emotionen, die ihn an diesem Tag überrollten. "Es kann sein, dass ich mich in einiger Zeit über meinen Titel freuen kann. Im Moment denke ich, dass im Leben manches wichtiger ist, als der Titel." Am Morgen hatte sein Team die Nachricht vom Tod ihres Superbike-Piloten Jürgen Oelschläger erhalten, der seinen schweren Unfallverletzungen vom Rennen in Oschersleben erlag.

Ergebnisse IDM Supersport:
8. Lauf: 1. Kai-Borre Andersen (NOR/Kawasaki) 25:04,3676 Min., 2. Herbert Kaufmann (Ismaning/Yamaha) 1,477 Sek. zur., 3. Martin Bauer (AUT/Suzuki) 14,055 Sek. zur., 4. Werner Daemen (BEL/Honda) 15,919 Sek. zur., 5. Rico Penzkofer (Böhlen/Yamaha) 18,118 Sek. zur., 6. Roman Stamm (SUI/Suzuki) 18,140 Sek. zur.

IDM-Endstand: 1. Daemen 124, 2. Kaufmann 124, 3. Andersen 123, 4. Tobias Kirmeier (Forstern/Honda) 82, 5. Bauer 80, 6. Stamm 77 '
van www.idm.de

CYA
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Zorro maar me duits is niet zo goed
- - -
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
ff ontopic.nl

Mijn lijkt een forumchat met Werner Daemen wel leuk, het is weer x wat anders en maybe een kleine reclame stunt voor nieuwe leden.

Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind dat er wat interesse van Belgische kant komt voor ons forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Wat mij betreft komt die chat er gewoon hoor, moeten we nou elke keer unaniem eens zijn over wie er te gast is? Vind je 'm niet boeiend dan post je toch niet in die chat? Lees dan alleen mee ofzo en wie weet ga je 'm alsnog boeiend vinden. Gewoon uitnodigen die gast!
Sapetoku
Vai Valentino!

     Reageer met citaat 
Gum-Tree
Ant for president !!

     Reageer met citaat 
Citaat:

Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind dat er wat interesse van Belgische kant komt voor ons forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Wat mij betreft komt die chat er gewoon hoor, moeten we nou elke keer unaniem eens zijn over wie er te gast is? Vind je 'm niet boeiend dan post je toch niet in die chat? Lees dan alleen mee ofzo en wie weet ga je 'm alsnog boeiend vinden. Gewoon uitnodigen die gast!

Hoewel ikzelf tegen heb gestemd in de poll, heb je in deze natuurlijk volkomen gelijk Jarno.
Never hold your farts in. They travel up your spine and into your brain. That's where your get crap ideas from.
     Reageer met citaat 
Idd, we hebben hier ongeveer 30 actieve leden, en dan is Werner Daemen een te kleine naam??
Mugello never sleeps!
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Ja, hallo, het is toch een poll? Van mij mag tie ook doorgaan hoor...
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Ik vind dat ook, iemand die het niet wilt is niet verplicht te posten en/of te lezen, genoeg andere topics waar je dan kan posten.
- - -

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: