Bugreport (melden van fouten) favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Topic: Bugreport (melden van fouten) (84327 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Giacomo schreef 27-09-12 om 07:27:47
Waarom mag een wachtwoord alleen uit cijfers en letters bestaan?

Ik heb het aangepast, nu mogen ook de volgende tekens gebruikt worden in je wachtwoord:

.-_&@

Blij mee?
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Dit is bij mij (op het werk) zichtbaar als ik alle berichten (bij DSS Hengelo) doorscroll en het eerste bericht opnieuw tegenkom:

Zoals je ziet is Citaat:
het uitkomen vd Boschbocht
een stukje tekst vd voorgaande Trivia. Ligt dit misschien aan mijn browser of geldt dat voor iedereen?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Bij mij ook. Dat is blijkbaar een bugje in het slideshow script, hij ververst die regel niet helemaal goed.

Ik neem dit wel mee als ik de forumlayout onder handen ga nemen.
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
@ Jarno: Er is eigenlijk al een Valencia Moto 2 Topic, maar zie dat de uitslagen / tijden van Thailand daar aan gekoppeld zijn. Zal wel komen omdat we daar nooit apart Topic voor hebben gehad? Ik kan het als Topic opener helaas niet meer veranderen, kun jij dat alsnog aanpassen naar Valencia?
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 16-11-19 om 16:36:18
@ Jarno: Er is eigenlijk al een Valencia Moto 2 Topic, maar zie dat de uitslagen / tijden van Thailand daar aan gekoppeld zijn. Zal wel komen omdat we daar nooit apart Topic voor hebben gehad? Ik kan het als Topic opener helaas niet meer veranderen, kun jij dat alsnog aanpassen naar Valencia?

(ik heb je topictitel ook even aangepast, was niet helemaal duidelijk dat het over Valencia ging)

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Snelle navigatie: