Feature request (forum wensenlijst) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Topic: Feature request (forum wensenlijst) (102441 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 09-10-20 om 13:36:14
Jarno, bij elk nieuw topic is er een handige link naar de uitslagen. Is het ook mogelijk hier een link naar de stand van het kampioenschap aan toe te voegen? Ik kijk met grote regelmaat naar de standen op dit forum maar ook die functie is niet echt ideaal door eerst op het kampioenschap te klikken en dan ook nog op het jaartal. Is het niet handig om bij het klikken op het kampioenschap direct de stand van het lopende seizoen te zien met een optie om te klikken op oude seizoenen? Beetje gezeur misschien maar kan het altijd vragen natuurlijk

Hoi Chris,

Ja, ik zal eens kijken of dat korter kan. Dat was oorspronkelijk ook mijn bedoeling maar ik ben daar nooit meer aan toegekomen.

Overigens kun je, als je in een racetopic zit, ook naar de stand als je 1 level hoger gaat (via het linkje boven de topictitel). Je ziet dan de laatste stand in de rechterkolom staan (mits je die zichtbaar hebt natuurlijk).
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
     Reageer met citaat 
Ik zie nu pas voor het eerst dat je ook de stand van het kampioenschap en zelfs zaken als de stand droomteamcompetitie als je vanuit het hoofdmenu op een raceklasse klikt. Ik klik dan meestal direct door naar het race topic, maar nu weet ik dat je vanuit het klasse topic ook de stand ziet, top!
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ja, de meesten forummen waarschijnlijk via de actieve topics, en dan sla je die stap over.

Wat ik zelf ook wel handig vind is het kalendertje aldaar, met een directe link naar het bijbehorende racetopic.

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Snelle navigatie: