Feature request (forum wensenlijst) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17

Topic: Feature request (forum wensenlijst) (182994 keer gelezen)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Werkt hier prima!

betekend dat dat je bijvoorbeeld een foto via imageshack hier neer zet dat je dan dat aanpas vinkje niet meer hoeft te gebruiken?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Alle foto's die breder zijn dan 680 pixels worden verkleind afgebeeld. D.w.z. ze zijn nog steeds wel groot, maar de browser verkleint ze. Het is dus nog altijd het beste om niet al te grote foto's te plaatsen (i.v.m. laadtijd van de pagina), maar het is niet meer een ramp als er eens een foto bij zit die wel te groot is.

Wil je een grote foto per sé op originele grootte laten zien, dan kun je die onder een linkje plaatsen.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Jarno, de aftelklok bovenin het scherm telt af naar de eerste GP, terwijl we twee weken eerder al de eerste SBK-wedtrijd hebben, toevalligerwijze ook in Qatar. Misschien is het beter de klok daar naar af te laten tellen?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ja, ach, ik dacht ik tel af tot de koningsklasse. 't Is maar een indicatie hè, een gimmick.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Okee
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 29-11-06 om 12:44:56
Ja, ach, ik dacht ik tel af tot de koningsklasse. 't Is maar een indicatie hè, een gimmick.


doe je twee klokken? 1 links en 1 rechts?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Ik vind het trouwens behoorlijk lastig dat je niet meer aan meerdere mensen je IM kunt adresseren.

Kan dat weer teruggedraaid worden?
Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
'k zal kijken wat ik voor je kan doen
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Weer een toevoeging aan het forum, we willen dit al heel lang: moderators zijn nu in staat berichten te verplaatsen naar andere topics.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-12-06 om 19:37:20
Weer een toevoeging aan het forum, we willen dit al heel lang: moderators zijn nu in staat berichten te verplaatsen naar andere topics.


en gelijk eventjes mee spelen zie ik wel
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 01-12-06 om 19:51:05
(...)


en gelijk eventjes mee spelen zie ik wel

Nou, ik zat al een tijdje te kijken naar die 4 pagina's die we al hebben volgekalkt over Hugo vd Berg in het silly season topic, ik vond eigenlijk dat dat wel een eigen topic waard was. Dat kan dus nu heel makkelijk!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-12-06 om 19:56:45
(...)

Nou, ik zat al een tijdje te kijken naar die 4 pagina's die we al hebben volgekalkt over Hugo vd Berg in het silly season topic, ik vond eigenlijk dat dat wel een eigen topic waard was. Dat kan dus nu heel makkelijk!


Ach man, je wilde gewoon even posen met je nieuwe zelfgemaakte gadget.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 01-12-06 om 19:58:42
(...)


Ach man, je wilde gewoon even posen met je nieuwe zelfgemaakte gadget.

Ja je bent net te vroeg gestopt met modden, hij is erg leuk.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Misschien dat het in het nieuwe forum mogelijk kan zijn dat je bepaalde topics "uit" zet? Sommige topics interesseren mij gewoon niet, terwijl je wel als er iets nieuws gepost wordt een melding krijgt. Is het misschien mogelijk om zulke topics te blokkeren?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dat wordt wel heel ingewikkeld, als je dat per topic moet kunnen instellen (1000+ topics x 700 users...).
Er komt wel de mogelijkheid om dat per board te doen.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17


Snelle navigatie: