Joey Litjens favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 17

Topic: Joey Litjens (270836 keer gelezen)
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Lees net op motor-forum Racesport dat Joey bij Abbink-Bos racing gaat!!!

Citaat:
Joey Litjens naar Abbink-Bos racing


Geen GP start maar wel op een hoog niveau blijven racen, dat was de wens van Joey toen bekend werd dat er geen plek meer voor hem was in het wereldkampioenschap.
Opties om naar de 600cc over te stappen zijn afgewogen maar eenmaal in deze klasse is een comeback naar de GP's haast onmogelijk.

Voor Abbink-Bos racing is dit een perfecte oplossing, Joey heeft zo langzamerhand aardig wat ervaring opgedaan en is een welkome aanvulling naast Jasper Iwema en Sebastian Eckner.

Bovenaan de kalender staat het Spaans kampioenschap, gevolgd door enkele wildcards en het IDM.
Drukke tijden voor onze tuner Seel, er worden 3 nieuwe motoren opgebouwd waarvan 1 motor word voorzien van het nieuwe blok met roterende inlaat.
Joey zal zoveel mogelijk gaan testen met deze creatie, technische ''feedback'' is noodzakelijk, Joey kan ons hopelijk op een kritische manier veel informatie geven omtrent het functioneren van de machine.

"Gelukkig zijn veel persoonlijke sponsors mij trouw gebleven, samen met Abbink-Bos Racing wil ik laten zien dat ik meer in mijn mars heb dan dat ik tot nu toe heb laten zien.
Ik heb de afgelopen 2 jaar een paar keer achter de Seel motoren gereden, vooral tijdens de GP op de Sachsenring toen ik achter Fröhlich zat viel mij het enorme acceleratie vermogen op.
Mijn doel is zo hoog mogelijk te eindigen in alle kampioenschappen en natuurlijk eindelijk een puntje te pakken in het WK!
Ik heb Abbink-Bos het hele jaar gevolgd en was onder de indruk van de professionaliteit en de opzet van het team, natuurlijk doe ik een stapje terug als je over de competitie spreekt maar in alle andere opzichten ga ik er op vooruit " aldus de zeer gemotiveerde Litjens.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
Anoniem
     Reageer met citaat 
Was persbericht wat Abbink heeft rondgestuurd. Staat nu ook op racesport.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 14-12-07 om 14:20:50
Was persbericht wat Abbink heeft rondgestuurd. Staat nu ook op racesport.

Gelukkig, was al bang dat ze op het MF sneller nieuws hadden
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
Lijkt me een goede keus voor beiden
Want abbink gaat waarschijnlijk volgend jaar een heel seizoen spaans kampionschap rijden
met wat IDM's en ONK's
     Reageer met citaat 
Joey bij Abbink-Bos!!!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season '08 »

Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Mooi voor Joey!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 14-12-07 om 14:45:05
Joey bij Abbink-Bos!!!



Is dat zeker.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season '08 »

Comedy is simply a funny way of being serious.
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
Trax schreef 14-12-07 om 14:45:53
Mooi voor Joey!


Mee eens
Comedy is simply a funny way of being serious.
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Joey,

gefeliciteerd
     Reageer met citaat 
Way to go Joey!!

Hoop dat de machine goed gaat werken en je lekker voorin mee kan doen volgend jaar!!

Wat er daarna gebeurd zien we dan wel, eerst weer eens lekker met plezier knallen!!

Succes!
Mugello never sleeps!
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Super Joey!!!! op een goede 125 machine en een mooi programma!! GO FOR IT !!
     Reageer met citaat 
Je kunt ook zeggen; Joey TERUG bij Abbink. Immers begin 2005 reed hij ook bij dit team, maar de verbintenis werd naar een paar races verbroken!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 14-12-07 om 19:17:00
Je kunt ook zeggen; Joey TERUG bij Abbink. Immers begin 2005 reed hij ook bij dit team, maar de verbintenis werd naar een paar races verbroken!


Toen vochten ze elkaar nog de tent uit, en nu zijn ze weer bij elkaar. In de racerij kan alles, dat blijkt maar weer.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
R1_beest
yellow1000Gixx

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 14-12-07 om 20:58:02
(...)


Toen vochten ze elkaar nog de tent uit, en nu zijn ze weer bij elkaar. In de racerij kan alles, dat blijkt maar weer.

Geen familie van Joey Litjens in de tent,ga maar lekker op de tribune zitten
Circuitrijden is toppie bij www.motorsport lifestyle.nl
     Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 14-12-07 om 19:17:00
Je kunt ook zeggen; Joey TERUG bij Abbink. Immers begin 2005 reed hij ook bij dit team, maar de verbintenis werd naar een paar races verbroken!


Ondanks dat is het toch voor beide partijen een win win situatie. want joey is vooral aangetrokken om de machine te ontwikkelen

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 17


Snelle navigatie: