50cc races SOBW favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 28

Topic: 50cc races SOBW (278041 keer gelezen)
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-05-10 om 15:27:10
Normaal gesproken gaan wij wel even naar de races in Staphorst, helaas dit jaar compleet vergeten


dan kom je toch naar de volgende race in Emmen
Dat is zaterdag 5 juni...
     Reageer met citaat 
dagobert schreef 27-05-10 om 15:49:56
(...)


dan kom je toch naar de volgende race in Emmen
Dat is zaterdag 5 juni...


Wie weet
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-05-10 om 15:27:10
Normaal gesproken gaan wij wel even naar de races in Staphorst, helaas dit jaar compleet vergeten


Hoe kun je dat nou vergeten
     Reageer met citaat 
dagobert schreef 27-05-10 om 15:49:56
(...)


dan kom je toch naar de volgende race in Emmen
Dat is zaterdag 5 juni...


Ben benieuwd naar zijn tijden!
Hebben vorige week getest (zonder mij) en gaan binnenkort terug (met mij ) om wat laatste zaken te testen.
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Wij ook...
Het is wel grappig, na zijn vrije trainingen heeft hij beide keren een tijd in zijn hoofd. En prompt heeft hij die aan het einde van de dag staan.

Herma, wat zijn jouw tijden daar?
( in de sport water toch??)
     Reageer met citaat 
dagobert schreef 27-05-10 om 22:16:07

Herma, wat zijn jouw tijden daar?
( in de sport water toch??)


Ik heb op Emmen als snelste tijd een 54.567 staan, dat was met mijn vorige machine. Ik hoop hier volgend weekend met m'n nieuwe machine weer wat vanaf te kunnen halen!
     Reageer met citaat 
Kiki Racing gaat proberen om vrijdag alvast wat trainingsrondjes te rijden in Emmen. Erik heeft er één keertje gekart, dus helemaal nieuw is de baan niet. Motorisch staat de machine klaar, behalve wat aanpassingen aan de vering, laten we de machine voor komend weekend staan zoals hij is. Het doel is vooral meters maken en leren. Erik heeft nog maar 4 uurtjes circuit ervaring op twee wielen en zit nog niet aan de limiet van de machine.

Afgelopen donderdag heeft Erik met zijn monteur gekeken naar de puntjes waar hij het meeste kan winnen. Als het een beetje meezit kan hij vrijdag in de praktijk uitproberen.

Van de afgelopen wedstrijd heb ik een clipje in elkaar geknipt en geplakt. Kiki Racing in actie in Staphorst
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
Emmen ging erg goed, had goede ronde tijden ongeveer tijden goed voor positie 10 t/m 13 . Helaas kleine schuiver gemaakt in trainingsdag. 1ste Training op race dag ging ook heel erg lekker, 2de training ben ik er helaas afgereden door nummer 11 Arjan van Meerten. Ik kon helaas niet meer verder en moest opruimen en naar huis
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
Arjan kon overigens zelf ook niet verder en was net als wij voortijdig naar huis. Hij kwam ook netjes naar Erik toe om zijn verontschuldigingen aan te bieden voor zijn overenthousiaste inhaal poging.

Natuurlijk was het balen dat we niet verder konden, in Emmen was het verschil met de rest van het veld tot minder dan een seconde teruggebracht. Erik's machine loopt als een kogel, op het rechte eind is hij waarschijnljk een van de snelste machines, in de bochten mist Erik nog de nodige ervaring, maar hij leert iedere sessie bij.

We lopen op dit moment vooral tegen wat beginners problemen aan, niet door kunnen door wat valschade is erg zuur, maar daar leren we van. We gaan de machine weer netjes opbouwen voor de volgende wedstrijd.

Of dat Blokzijl wordt weten we nog niet. Misschien laten we deze baan schieten, 5 bochten dezelfde kant op met verkeersdrempels nodigt niet uit voor iemand die nog niet voor het klassement rijdt. Dat geld kunnen we dan beter besteden aan spare parts voor weekenden zoals Emmen.

Ondanks de vroege uitschakeling ben ik heel tevreden over de progressie die Erik gemaakt heeft in Emmen.

kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
nu ook op mijn brommer 2 duidelijke wrf stikkers






Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 01-07-10 om 21:36:32
nu ook op mijn brommer 2 duidelijke wrf stikkers
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)


Bedoeld om de scheuren in je kuip te maskeren??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Nog één wedstrijd tot de zomerstop, dan kunnen man en machine zich herstellen.
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 01-07-10 om 22:09:39
(...)


Bedoeld om de scheuren in je kuip te maskeren??

volgens mij waren die gepolyestert en geplamuurt nu nog laten spuiten en het is weer weg
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
Ik vind vooral die andere stickers ook erg mooi!!
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 01-07-10 om 22:13:08
Nog één wedstrijd tot de zomerstop, dan kunnen man en machine zich herstellen.


Erik toch niet weer de boel kapot gereden?
Zie staan dat hij in race 1 gevallen is en race 2 niet gestart is.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 28


Snelle navigatie: