Vragen over forumgebruik favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Topic: Vragen over forumgebruik (278293 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Zoals ik al eerder heb aangegeven, bezoek ik het forum alleen via mobiel. Om dan een quote aan te passen is echt geen doen.

Maar om op je vraag terug te komen, nee ik irriteer me er niet aan. De lange quotes lees ik automatisch overheen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
falerossi schreef 16-08-23 om 10:25:22
Z.. bezoek ik het forum alleen via mobiel. Om dan een quote aan te passen is echt geen doen....

Dat is denk ik ook een groot verschil hoor. Ik gebruik zelf uitsluitend de PC voor forum, gewoon omdat alles veeeel overzichtelijker is.

Voor mobiel gebruik kleven er wat nadelen aan. Ik weet dat Jarno er tussentijds wel mee bezig is om het geschikter te maken voor mobiel maar dat dit niet meevalt.

Dan nog de kanttekening als je op de laatste post reageert moet je dan nog quoten (ok ik doe het hier ook, maar specifiek)? Je kan dan toch gewoon 'reageren' in plaats van 'reageer met citaat'?
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ik irriteer me er ook niet aan. Moet wel zeggen dat ik na de eerdere meldingen hierover zelf minder aan het quoten ben en er gewoon een reactie eronder plaats.
     Reageer met citaat 
Je kunt je niet ergens aan irriteren. Je irriteert je, of je ergert je ergens aan.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 16-08-23 om 16:28:41
Je kunt je niet ergens aan irriteren. Je irriteert je, of je ergert je ergens aan.
Dat soort reacties erger en irriteer ik me aan
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
falerossi schreef 16-08-23 om 22:09:31
(...)
Dat soort reacties erger en irriteer ik me aan

Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
heel verhaal getypt in het cafe, Logt ie mij uit.

Ik weet het......moet af en toe op bekijken drukken, maar effe vergeten.

Is het niet mogelijk om de inlogperiode langer te maken? Dat je na een uur automatisch wordt uitgelogd?
     Reageer met citaat 
Even een korte reactie voor ik er weer uit lig , maar Plaggie ik heb dat ook regelmatig. Tegenwoordig kopieer ik mijn reactie vaak eerst even voor het geval dat. Plak ik hem er later zo weer in.
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
@Jarno

In de standenlijst staat bij de nr2 naast de gescoorde punten het nog te behalen aantal punten voor de rest van het seizoen.

Bij Collin dus 39/300.

Die 300 staat niet achter de nr 1.
Heeft dat te maken met dat de nr2 nog 300 punten de kans heeft om in te lopen op de nr1? En omdat de nr 1 niet hoeft in te lopen of achterstand hoeft goed te maken, hij dit niet er bij heeft staan?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Klopt helemaal

En de achterstand in punten staat alleen bij degenen die nog (theoretisch) kans maken op de titel, dus dat rijtje zie je gedurende het seizoen steeds korter worden.

Ik heb dat ooit zo gemaakt zodat je in één oogopslag de titelstrijd kunt zien. Hoef je zelf niet te rekenen.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
helemaal goed.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
In een ander Topic (Moto 2 / Barcelona) was er wat rumoer..
Chrissifumi schreef 03-12-24 om 09:36:56
We bereiken helaas het punt dat elke discussie kan uitmonden in het vertrek van een lid, wat zonde zeg
Juist doordat er zo weinig leden zijn en je daarom in een discussie ook niet snel bijval krijgt, kan je het gevoel krijgen aangevallen te worden en dan maar te vertrekken. ..

Wat zonde,.....

Het valt me de laatste tijd vaker op dat mensen nogal snel op de tenen getrapt zijn en zich niet (meer) laten zien hier.

Zijn de messen dan zo geslepen dat men zich direct aangevallen voelt? Persoonlijk vind ik dat allemaal wel meevallen. Het is toch prima dat we het niet met elkaar eens zijn (beter: anders krijg je geen discussie / argumenten)? Als we dat allemaal op een normale manier doen zonder te schelden / beledigen moet / mag dat toch kunnen?

We moeten soms ook zelf even in de spiegel kijken hoor
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Goed gezegd Ite!

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Snelle navigatie: