Citaat:
Wat mij betreft niet. Ik baal ervan dat er telkens lui waar ik het mee kan vinden, vertrekken of afgekat worden, en wegblijven.
Het hele nivo van discussie zakt hiermee ook af. Als er af en toe niet op het scherpst van de snede gediscussierd kan worden, gaat voor mij de lol eraf.
Thomas,
Ik begrijp je irritatie, ik ben zelf degene die graag de discussie opzoekt als die gelegenheid zich voordoet.
Vorig jaar nog over de diskwalifikaties en de WSS bijvoorbeeld.
Waar het in deze omgaat is fatsoen. Dat heeft niets met server capaciteit of wat dan ook te maken.
En even voor de goede orde, Magstar heeft er waarschijnlijk geen idee van dat hij een ban heeft, als hij die al heeft want (volgens mij) was hij al vertrokken voor het zover was.
Hij ging bewust over de grens en trok toen zelf alvast de stekker eruit.
Ik ben het helemaal met je eens dat niemand slechter wordt van een goede discussie, die voor mij part ook tegen het randje aan is.
Maar je aanmelden om alleen maar even mee te doen aan een chatsessie is "not done" in mijn optiek. Wees dan zo sportief om de discussie aan te gaan.
Magstar is duidelijk de moderators aan het voeren als je bij het eerste bericht alvast meld dat je niet beschikbaar bent voor een open discussie en dat is, ook naar jou mening, toch essentieel voor het begrip forum.
Even voor de goede orde, toen hij zich weer aangemeld had, dacht ik "leuk hij is er weer". Dat het zo verlopen is, ligt vooral aan hem.
Citaat:
Magstar_3591 schreef 24.03.05 om 21:34:44:Ik zag begin deze week een Ten Kate Junior Team aan de gang in Frankrijk.
In hoe verre bemoeien jullie je je met dat team en is zo'n jongen als de Boer gewoon niet sterk genoeg voor zo'n 600cc? Moet die niet gewoon beginnen (of verder gaan) op een 125cc?
En voor de rest van de meelezers: Binnen 2 uur ben ik weer "Gast"........
(antwoord)
Danny de Boer zit nog volop in de groei en moet ook als rijder nog een aantal stadia door. Het bewust kiezen voor een 4-takt is volgens mij een verstandige keuze van hem. Eerst van alles leren op een 125 en vervolgens weer alles afleren bij een overstap naar een 4-takt is minder logisch.
Citaat:
Magstar_3591 schreef 24.03.05 om 21:46:52:
Daar zit veel in hoor, maar als je hem ziet lopen dan denk je: doe een jas aan, je vat kou...
En ik vraag me trouwens af of de boel bij de "CUP" zo door de geluidskeuring komt.
Maar klonk wel prachtig hoor die Arrows....
(antwoord)
Toen Rossi begon met racen, hebben ook veel mesnen gedacht: doe een jas aan...
De Arrow heeft inderdaad een imposant geluid, maar bij lagere torentallen is ie lekker stil. Komt dus de keuring door.
Citaat:
Ronald_ten_Kate schreef 24.03.05 om 21:48:44:
Toen Rossi begon met racen, hebben ook veel mesnen gedacht: doe een jas aan...
De Arrow heeft inderdaad een imposant geluid, maar bij lagere torentallen is ie lekker stil. Komt dus de keuring door.
Maar die begon op een brommert van onder de 70 kilo.
De Boer stapt op een "hok" van 100 kilo meer....
En ergens in mijn gedachten klopt dat niet....
(antwoord)
niet gegeven door Ronald
Magstar zit hier dus te vissen naar een bepaald antwoord, maar dat krijgt hij niet van Ronald. Ik wind me hier niet over op. Ronald is, denk ik, wel erger gewend.
Het berichtje wat ik verwijderd heb, heeft helemaal niets met deze vragen te maken, sterker nog het was helemaal geen vraag maar een treiterende kreet.
Er is dus helemaal niets gewist waar Ronald een antwoord op had kunnen geven. Als iemand een kans heeft laten liggen, is het Magstar zelf.