Vragen over forumgebruik favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24

Topic: Vragen over forumgebruik (251556 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:

Ok, wanneer mogen we dit verwachten?


Laat ik het zo zeggen: de streefdatum was begin dit jaar.

Kortom: druk druk druk.

« Gewijzigd: 05-08-2005 om 21:56:34 door Jarno »

     Reageer met citaat 
[center]Den moderators[/center]


Jarno de Jong: ooit begonnen in deze functie op het Jurgen v/d Goorbergh forum. Is maker én webmaster van de Jurgen v/d Goorbergh site, wat overigens goed te merken is als er eens een keer kritiek op de dhr. Goorbergh komt. Dan verdedigd hij hem als een bloedhond. Niets mis mee, maar als hij het niet winnen kan met normale woorden gaat hij notabene schelden in z'n functie als webmaster "hou toch je kop je" en "dan rot je toch op als het je niet aanstaat" óf iets in die geest. ( voorbeelden: GumTree en Magstar, waarvan Magstar daadwerkelijk een ban kreeg omdat hij Jurgen niet kan uitstaan (heel begrijpelijk, maar dat terzijde)).

Ocampa: Na een paar jaar gewoon lid te zijn geweest melde hij zich af omdat er teveel onzin op dit forum zou zijn. Na plus minus een jaar kwam hij hier weer binnen huppelen onde de naam Heintje Davids. Na een tijdje veranderde hij z'n naam toch weer in Ocampa, waarna het niet lang duurde tot hij (om onverklaarbare!) redenen tot moderator gebombardeerd werdt. Hoe kan iemand die constant in de clinch ligt met andere leden, die niet dezelfde mening als hem zijn toebedeeld moderator worden. een lid die opstaptte omdat het hem niet aanstond!! Bekend staande om z'n korte lontje en de aller groffste woorden niet schuwt, zoals: "als je dood gaat laat je familie me ff bellen dan pis ik op je graf" (!!!!). Misschien omdat hij officier in het leger is ofzo Wat ook verdomd goed te merken is overigens, hij bemoeit zich werkelijk overal mee, en wat hij zegt is altijd waar en kan hij z'n gelijk niet krijgen dan zegt hij punt[/] en/of discussie gesloten wat mij betreft. Zo gaat dat misschien in het leger, maar niet in de gewone wereld, waar ik ook een forum onder reken!!! Hij tolereert geen negatieve woorden over Nederland of Nederlandse sporters. Wat soldaatje misschien vergeet is dat we nog altijd vrijheid van menigsuiting hebben in zijn [Nederland], wat binnen 't leger natuurlijk niet zo is.


-----------------------------------------------------------
Zijn er nog meer moderators op zo'n klein forumpie? Ja verdomd!!
------------------------------------------------------------



WimLex: Was gewoon lid. En zo opeens was tie moderator. Hoe gaat zoiets eigenlijk in z'n werk vraag ik me dan af. "mag ik alsjeblief ook moderator worden pleaseee" Ik weet het niet. Is iig het type die overal met z'n neus vooraan wil staan heb ik het idee. Verder geen commentaar.

Thomas2love De enige moderator die zich ook daadwerkelijk gedraagt als moderator. Grijpt in (op een fatsoenlijke manier!) als het hem te bont wordt. Verder hoor je hem niet zoveel. Gaat een normale discussie ook niet uit de weg. Kunnen de anderen een voorbeeld aan nemen.


Tot slot: Nu ik (Isostar) een ban gekregen heb op dit forum doordat ik op een andere site wat commentaar leverde wens ik nadrukkelijk dat mijn profiel Isostar uit de ledenlijst geschrapt wordt! En om nog iets te zeggen over een ban op dit forum : meelezen is echt niet mogelijk, zoals ónze Jarno eerder aangaf. Mits je natuurlijk een proxy server gebruikt


Oh ja, als allerlaatste na dit negatieve bericht, er zitten hier ook veel leden die ik dus echt wel graag mocht. Dank u voor uw aandacht
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ach maak je niet dik..............
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
.....en wat was nou je vraag?

Het zal wel weer verwijdert worden....
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Wat een verhaal
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
wat is eigenlijk je punt vraag ik me af??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
[center]Den moderators[/center]

[knip]

Oh ja, als allerlaatste na dit negatieve bericht, er zitten hier ook veel leden die ik dus echt wel graag mocht. Dank u voor uw aandacht


Goed....dus..eh.....en?

Dit is een soort laatste rede van Iso als ik het goed begrijp? Hmmm...niet helemaal van het kaliber van een Van Spijk (&quotan liever de lucht in!&quot of een Jeanne d'Arc ("Nu rook ik voor het eerst maar ik vind er niks aan&quot....

Jammer dat het dus kennelijk allemaal op personen toegespitst word, het leek me toch dat Iso (en ook andere "vroege gebruikers" van dit forum) dat stadium wel voorbij waren zo langzamerhand......

Het ga je goed in de hiernamaals van de ons ontvallen forumleden. Doe Buttonfreak, edraket, bommel, pheu, pboo, magstar of hoe hij ook mag heten de groeten!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
complimenten voor thomas2love!

     Reageer met citaat 
Ja Thomas
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Het is ook zo flauw om nu achteraf te gaan zitten zeuren over de moderators. Waarom heb ik daar destijds nooit een mailtje of IM van je over ontvangen?

Wat ik ook niet begrijp is waarom je het op Jurgen van den Goorbergh moet gooien? Dat had met jou helemaal niets te maken. Het enige wat tegen jou gezegd is is of je je posts iets minder persoonlijk wilde maken. Vervolgens ga je als een klein kind om je heen schoppen en begin je een complete hetze tegen de moderators. Er liep toevallig een discussie over Magstar en Gumtree en jij grijpt dat aan alsof het over jou ging. Je gaat zelfs in JvdG's gastenboek je frustraties over het forum zitten uiten en spreekt hem er persoonlijk op aan. Wat heeft de beste man hier nou mee te maken? Vind je het dan gek dat je een ban krijgt in dat gastenboek?

Als iedereen die een puntje van kritiek krijgt van een moderator dat nou eens als een volwassen persoon incasseert en er iets constructiefs mee doet in plaats van meteen grote discussies te beginnen, ruzie te maken of kwaad weg te lopen, dan hebben we dit gezeik niet steeds en kunnen we voor de verandering eens een beetje gezellig forummen met z'n allen. Dat lijkt me ook wel eens leuk.
     Reageer met citaat 
Jeetje, Iso moet de cabaret scene in! Mooi man, die overtrokken verhalen!
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
even back om topic maar ff denk ik?

Jarno:

ik weet even niet of ik de vraag al eens eerder had gesteld maar ik vroeg me af waarom het niet mogelijk is om smiley's later in je tekst in te voegen. Ik bedoel dus dat als ik een stuk geschreven heb, ik achteraf niet achter de tweede regel een smiley kan zetten. Als ik de cursor daar neer zet en een smiley plaats komt hij altijd achter aan de tekst te staan....
doe ik dan iets verkeerd of kan dit inderdaad niet anders??

als dit inderdaad niet anders kan zou ik dit graag aangepast zien in het nieuwe forum (mits mogelijk natuurlijk...)
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik heb daar nooit problemen mee gehad en er eigenlijk ook nooit iemand over gehoord, dus ik denk dat het aan je systeem ligt. Welke browser gebruik je?
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
mozilla
maar heb ook nog ie geinstaleerd staan
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Probeer die eens dan. Ik denk dat het aan Mozilla ligt. Dit forum is nog uit de tijd dat Mozilla helemaal niet bestond.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24


Snelle navigatie: