Red bull rookies cup 2007 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Red bull rookies cup 2007 (8508 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
In 2007 wordt er tijdens een paar Europese GP's de Red Bull rookies cup verreden voor nieuw talent met produktie 125cc KTM's. Dit met name om talent uit de landen waar weinig of geen GP rijders vandaan komen.
Bijv. Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Engeland.
Ben wel benieuwd of er Nederlanders zich hebben in geschreven.
     Reageer met citaat 
* Races worden gereden in Spanje, Italie, Nederland, Engeland, Duitsland, Tsjechie en weer Spanje.
Races worden vereden tijdens het GP weekend.

* In 50 dagen al meer als 1000 aanmeldingen (waarvan 10% meisje is), vanuit 62 verschullende landen.

Meer info en facts : Klik hier
http://www.redbullrookiescup.com
     Reageer met citaat 
Belangrijk race-nieuws.

Juniorcup-rijder Jerry van den Bunt uit het Jaap Kingma Racing team is geselecteerd voor de Red-bull-rookies MotoGP selectie. Jerry is uit de ruim duizend aanmelding geselecteerd om te rijden op een KTM op het circuit van Valencia. De selectie wordt begeleid door Alberto Puig en Harald Bartol van KTM.

Voor verdere informatie en details, zie www.jerrysracingteam.nl .
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Fazerman schreef 11-08-06 om 15:54:06
Belangrijk race-nieuws.

Juniorcup-rijder Jerry van den Bunt uit het Jaap Kingma Racing team is geselecteerd voor de Red-bull-rookies MotoGP selectie. Jerry is uit de ruim duizend aanmelding geselecteerd om te rijden op een KTM op het circuit van Valencia. De selectie wordt begeleid door Alberto Puig en Harald Bartol van KTM.

Voor verdere informatie en details, zie www.jerrysracingteam.nl .
Dat is positief nieuws, hoe meer nederlanders in de picture hoe beter.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Er zij meer Nederlanders geselecteerd:

Citaat:
Tot zover niets nieuws maar vandaag werd bekend dat Frank Roelus, een talent uit de cross wereld, ook geselecteerd blijkt te zijn voor de eerder genoemde voorselectie. Aanstaande donderdag geeft bondscoach Henny Lentink een theorie avond aan alle Nederlanders die eind augustus zullen vertrekken naar Spanje. Voor zover wij weten staat ook de huidige leider van het junior kampioenschap Kevin Valk op de lijst van geselecteerde Nederlanders coureurs terwijl we ook de naam van Roy Pouw hebben horen vallen.
racesport.nl

Wel een wat eigenaardig selectieprocedure. Zoals die Frank Roelus, dat is nog een totaal onbeschreven blad op wegracegebied.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Is niet geheel onlogisch hoor. Mensen als Zeelenberg en ik geloof ook Patrick vd Goorbergh komen ook via jeugdcross in de racerij
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Trax schreef 16-08-06 om 10:22:04
Is niet geheel onlogisch hoor. Mensen als Zeelenberg en ik geloof ook Patrick vd Goorbergh komen ook via jeugdcross in de racerij


Natuurlijk is dat niet onlogisch, een overstap is natuurlijk altijd mogelijk!

Wat ik bedoel is dat ik mij afvraag waar die Spanjaarden de coureurs op selecteren gezien het feit dat je dus geen enkel verleden hoeft te hebben op wegrace-gebied om aan te tonen dat je best wel wat talent hebt en dus een plaats verdient in de Red Bull rookies.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Maar hoeveel kinderen laten ze dan ook wel niet rijden? Als er in NL alleen al zoveel zijn.


Citaat:
1,000 APPLICATIONS IN ONLY 50 DAYS.
Huge interest for the Red Bull MotoGP Rookies Cup 2007!
Almost 1,000 applications in only 50 days.

The Red Bull MotoGP Rookies Cup 2007 seems to be a huge success even before its start. The most promising applicants will get a chance to participate in the Selection Event that will be held in Valencia from August 28th – 30th.

Now that 50 days have passed since the start of the application procedure ...
> almost 1,000 applications have been received ...
> ... from young talents from 62 different countries

> The hit list:
o Great Britain – 326
o Germany – 103
o Indonesia – 73
o Spain – 36
o Austria - 29

A highly interesting detail is the high amount (10%!) of female applicants.

bron: www.redbullrookiescup.com datum: 20-7 terwijl de inschrijving 5-8 sloot.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
Toch mooi om te zien dat motorrace dus toch nog wel populair is.

Maarre, Indonesië?
Mugello never sleeps!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Vorig jaar reed een ene Dani Predita mee op een Yamaha als wildcard rijder in de 125cc in Maleisie.
Hij kwam ook uit Indonesie.
     Reageer met citaat 
Ja, maar zoveel. Als de kwaliteit mar beter is dan bij de A1
Mugello never sleeps!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Inmiddels is de lijst van de testers bekend gemaakt:

final selected rookies

Hoewel het wel op oa racesport.nl staat, zie ik geen Roy Pouw op de lijst staan....
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
veel Engelsen zeg, en 2x Tom Young
     Reageer met citaat 
allard schreef 23-08-06 om 11:20:49
Inmiddels is de lijst van de testers bekend gemaakt:

final selected rookies

Hoewel het wel op oa racesport.nl staat, zie ik geen Roy Pouw op de lijst staan....


Kan de lijst niet openen!
Kan iemand hem hier neer zetten!
b.v.d.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
allard schreef 23-08-06 om 11:20:49


Hoewel het wel op oa racesport.nl staat, zie ik geen Roy Pouw op de lijst staan....

Ik zie nu ineens dat hij er wel staat, maar ik hoop niet dat het aan mij lag...... :-|
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: