MEDEDELINGEN favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

*Topic is gesloten*
Topic: MEDEDELINGEN (9322 keer gelezen)
dagobert
dago rules

Let's hyve
Elvera
Dus.

dagobert schreef 18-12-07 om 22:08:56
Let's hyve

If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Jarno
 Administrator

avatar
Test

é ë ö ü Ä €
Jarno
 Administrator

avatar
Hèhè, we zijn er weer. Dat duurde lang!

Ze hebben ons zowaar drie volledige werkdagen laten wachten, dat is niet bepaald gebruikelijk. Helaas zat daar nog een weekend tussen.

Maar goed, het was gelukkig toch komkommertijd. We hebben niet heel veel hoeven missen.
Zo te zien is de verhuizing goed gegaan. Mocht je nog iets vreemds opmerken, meld het gerust!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

Jarno schreef 25-12-07 om 13:19:44
Hèhè, we zijn er weer. Dat duurde lang!

Ze hebben ons zowaar drie volledige werkdagen laten wachten, dat is niet bepaald gebruikelijk. Helaas zat daar nog een weekend tussen.

Maar goed, het was gelukkig toch komkommertijd. We hebben niet heel veel hoeven missen.
Zo te zien is de verhuizing goed gegaan. Mocht je nog iets vreemds opmerken, meld het gerust!


ik vind de tuin nogal kaal! en dat uitzicht is inderdaad ook wel wennen zo ver! maar voor de rest bvalt deze nieuwe stek goed
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Yes, we zijn er weer!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

Hehe! Heeft dat lang geduurt, dat verblijf in de Jelinek kliniek! Ben blij dat we weer in de lucht zijn! Gelukkig hadden we nog Hyves waar we even onze hart konden luchten af en toe.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Gelukkig, we zijn er weer. Ik had mijn nagels al tot aan mijn ellebogen afgebeten....
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Jarno
 Administrator

avatar
allard schreef 26-12-07 om 14:12:12
Is dit een foutje of is het echt zo populiar hier.......

73 Gasten, 5 Leden

Geen foutje maar vertrouwen doe ik het niet, aangezien het merendeel uit Amerika lijkt te komen. Klinkt als een hacker.....

Maar even kijken of we daar iets aan kunnen doen.
Ocampa
Tja...

Ik vind trouwens toch dat we de laatste tijd veel gasten hebben. Zoals nu, kwart over 1 's nachts: 9 gasten.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
Dat is waarschijnlijk voor het merendeel die knakker uit Amerika. Hij bezoekt om de 1 à 2 minuten deze pagina, steeds met een ander IP-adres. Die heeft dus duidelijk een of ander programma draaien. Geen idee wat 'ie er nog mee hoopt te bereiken, want hij schiet er niets mee op.
Jarno schreef 29-12-07 om 12:00:32
Dat is waarschijnlijk voor het merendeel die knakker uit Amerika. Hij bezoekt om de 1 à 2 minuten deze pagina, steeds met een ander IP-adres. Die heeft dus duidelijk een of ander programma draaien. Geen idee wat 'ie er nog mee hoopt te bereiken, want hij schiet er niets mee op.


Op motormaf.nl is er ook wel eens zo iets gebeurd, toen verdween het halve forum nadat iemand op een link in een post klikte...
Paul17 schreef 29-12-07 om 12:49:47
(...)


Op motormaf.nl is er ook wel eens zo iets gebeurd, toen verdween het halve forum nadat iemand op een link in een post klikte...


Hey, doe is niet! Vond een paar dagen al lang zat!!
Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
3 berichten verplaatst naar FBK / vragen over forumgebruik
Jarno
 Administrator

avatar
MEDEDELING:

Ik heb onderaan de website enkele linkjes geplaatst naar de forumregels (gebruiksovereenkomst), juridische teksten en zaken als contactinformatie, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is en daar geen misverstanden over kunnen bestaan.

Als gebruiker van deze website heb je zowel rechten als plichten. Zorg dus dat je hiervan op de hoogte bent!


De forumregels zijn overigens inhoudelijk ongewijzigd, ik heb alleen enkele grammaticale verbeteringen gedaan.

Pagina's: 1 2 3 4

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: